Ajust de les ventilacions davantera i posterior
Model Y té una sortida de ventilació horitzontal a nivell de la cara que s'estén per tot el davantal.
- Sortides de ventilació del conductor
- Controls del conductor
- Controls del passatger
- Sortides de ventilació de passatger
- Sortides de ventilació posteriors
- Controls posteriors (si el vehicle hi està equipat)
Des de les pantalles tàctils (si n’hi ha), podeu determinar exactament cap a on voleu dirigir l'aire que circula des d’aquesta sortida de ventilació quan escalfeu o refredeu la cabina. Quan la sortida de ventilació a nivell de la cara està activada, podeu ajustar la direcció del flux de l'aire de cada sortida. Per ajustar la direcció del flux de l'aire, cal tocar i arrossegar les ones d'aire de la sortida de ventilació corresponent a la pantalla tàctil. L'aire flueix en un corrent únic quan està centrat o es divideix en corrents iguals d’aire quan l'aire es dirigeix cap enfora o cap endins des del centre de la sortida de ventilació.
Si el vostre vehicle no té pantalla tàctil posterior, podeu dirigir el flux d'aire a la zona de la cabina posterior ajustant les ventilacions a la part posterior de la consola central.
Filtre(s) d’aire de la cabina
Model Y incorpora un o diversos filtres d’aire que impedeixen l’entrada de pol·len, residus industrials, pols i altres partícules a través de les sortides de ventilació.